Hlavní menu

Tesla - Letohrad 1 : 1

Komentáře: Tesla - Letohrad 1 : 1


Diskuze

Vložil: FK Diiiiiiiiiiiiiinamo | Datum: 2007-06-22 12:27:40 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Ve třetí lize se dlouho neudržíte s tímhle kádrem co máte tam budete pro smích.Jste šašci a kašpaři!!!!

Vložil: sparta | Datum: 2007-06-19 22:07:26 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

nejlepší je Sparta a odchovanci Letohradu

Vložil: StrEight | Datum: 2007-06-19 20:37:49 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

to jeryman:penize delaj vsechno...

Vložil: FKdivák | Datum: 2007-06-19 16:13:22 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Jak říkáte pane Beneš...pan Hubálek oživil na podzim dorost,v zimní přípravě mužstvo st.dorostu odehrálo mnoho zápasů a vždycky nastupovalo většinou v 12-15hráčích(se dvěma brankáři) a se dvěma novými hráči...takže 3/4 kluků mělo základ jasný a jak se mají dobře snažit a zdokonalovat...sice se někteří hráči snaží,ale ne na opravdových 100%...chyběla konkurence...kdyby byl kádr 20hráčů...bál by se každý o svůj flek a snaha by byla úplně jiná...další stránka je autorita trenéra...to je jeho osobní problém,když si ji nezjednal s některými hráči... ty radši šli před zápasem flámovat...a pak se divíte co při tom zápase dělají za fatální chyby jak říkám,kdyby byla hráčská konkurence nikdo by si tohle nemohl dovolit...

Vložil: jeryman | Datum: 2007-06-19 14:09:49 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

proč jste proboha kupovali 3.ligu???!!Vždyť tam budete zase za šašky:-)!

Vložil: Karel Smetko | Datum: 2007-06-19 12:56:02 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Předchozí komentáře mě vcelku překvapily. Na jednu stranu souhlasím, že by mladí hráči měli hrát slušnou soutěž. Ale proč to, aby hráli krajský přebor, na který sami nestačí? V ústí nad Orlicí hrají A-třídu, V Chocni B také, v Hlinksu ještě níž. Nemyslíte si, že pro mladé kluky by bylo lepší bojovat sami o nejvyšší příčky v A tříde, než o sestup v přeboru s jistotou, že když se jim zrovna nezadaří, nastoupí borci z áčka a vykopou to za ně? Není to demotivující? Zaráží mě, jak mluví pan Havlíček s panem Benešem o posílení béčka lidma z áčka s úplou samozřejmostí a jsou si jistí, že je to tak správné....

Vložil: divak | Datum: 2007-06-19 12:51:58 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Děkuji za vyjádření trenéra Havlíčka a pana Beneše, jen si myslím, že systematická práce, kterou připomíná p. Beneš, vzala ve st. dorostu poslední půlrok za své a vše je pryč, je mi líto hráčů, kteří přestupují do st. dorostu nebo vůbec do dorostu ( v krajské soutěži je jen 1 dorost ) a těšili se na krajský přebor, mezi těmito soutěžemi je propastný rozdíl. Poslední moje připomínka je k hráči Glozigovi, většinu zápasu dorostů jsem viděl, ale že bych si všiml přínosu tohoto hráče do mužstva, to tedy ne, naopak jeho vystoupení v posledním zápase v Ústí n.Orl. považuji za ostudu, no budeme všichni věřit, že se mu v seniorech bude dařit lépe. Děkuji všem, kteří se této diskuze účastní, snad spoustu našich názorů nezapadne. Možná by stálo za zvážení udělat treninky pro všechny hráče A i B dohromady a z nich vybírat hráče na jednotlivé zápasy o víkendech, nerozlišovat áčko a béčko, protož při kádru A týmu 23 hráčů, musí jet s B týmem 6-7 hráčů, kteří nejsou úpovolání na zápas A mužstva, to pak "kmenové" hráče musí otrávit. Přeju hodně úspěchů v ČFL v sezoně 2007/2008 a i v dalších.

Vložil: Jaroslav Kvapil ml. | Datum: 2007-06-19 12:43:24 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

zdravím vás všechny. Pane Beneši, přeju pevné nervy a silné kompetence v práci manažera klubu. Pane Havlíčku, přeji šťastnou ruku a odpovědné vize v roli sportovního ředitele klubu. Fandové, přeji vám příjemnou zábavu z fotbalu.Hezký den!

Vložil: Jozka | Datum: 2007-06-19 12:21:28 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Já jen již krátce, jelikož vidím, že tu je dost lidí co do toho trochu vidí (tím myslím hlavně dorost) Takže, když už jsme u těch opravdových Letohra?áku... Pro mě je radost vidět třeba právě Fišera či Majvalda v A mužstvu ač třeba jen na záskok, ale rozhodně svou bojovností a předvedenou hrou neudělali žádnou ostudu.Rozhodování, zdali hráč patří do A nebo do B není na nás a v životě bych si nedovolil na veřejné diskuzi soudit, kdo kam patří (snad jen kdybych hrál, či trénoval ligu) jinak nám to asi nepřísluší ne? Pane Smetko, já jsem opravdový Letohra?ák a jsem rád, že můžu na náš krásný stadion a ať je soutěž koupená či ne, je to radost tak či onak. Bohužel jsme pořád v čechách, kde Vás budou za výhru plácat po zádech a nosit na rukou a při sebemenšim nezdaru Vám naplivou na hlavu. Nechápu proč se tu vůbec k něčemu vyjadřujete, protože každý Letohra?ák, nebo fanoušek, by měl radost... Toť vše. Jinak začínejte všichni vždy u sebe!

Vložil: havlíček trenér A mužstva | Datum: 2007-06-19 12:17:54 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Na vysvětlenou:souhlasím s názorem,že B mužstvo má sloužit k rozvíjení talentů pro A mužstvo a samozřejmě pro hráče z lavičky,kteří potřebují zápasovou zátěž.Kádr A mužstva činí 23 hráčů.Všichni pravidelně a poctivě přistupují k tréninkům a ti kteří se nedostanou do základní sestavy A mužstva,pravideně nastupují za B tým.Výjímkou byla poslední kola,kdy záchrana B týmu byla v seniorech prioritou.Vzhledem k příštímu ročníku v čfl jsme potřebovali pro mladé hráče našeho širokého kádru zachovat možnost rozvoje v kr.přeboru,což se nám podařilo.Co se týče hráče P.Čermáka:po dorostu trénoval s A mužstvem,ale pak sám skončil,že nemůže kvůli škole pravidelně trénovat.Dorost:hrozně mě mrzí,že dorost spadl a snažili jsme se vypomoci k záchraně hráčem Ondrou Glozigou,který je hráčem A mužstva a ve více zápasech právě za dorost nastoupil i když bychom ho už raději využili v seniorech.Samotní hráči dorostu by se sami měli zamyslet nad svým přístupem k trénikové morálce a k tomu,jak přijdou připraveni k zápasu.Nemusí mít strach,že nedostanou příležitost v A týmu,pokud budou mít správný přístup.Dokladem toho jsou hráči,kteří v minulosti letohradským dorostem prošli a stabilně nastupují v A týmu:Hynek,Srasmeier,Šponar,Gerža,Kočí,Kempf.....

Vložil: nestraník | Datum: 2007-06-19 12:14:13 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Konečně to tady někdo pořádně uvedl na správnou míru.. Děkuji pane Beneš!!

Vložil: nestraník | Datum: 2007-06-19 12:10:31 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Pro karla za-metátka: Kádru by jistě slušelo, kdyby byl širší, ale nemužu souhlasit s tím, že má skoro každej svý místo jistý...nezapomeňte, že třeba i kapitán Valta po nezdaru v Sedmihorkách byl další zapas hrat za B-tým... a určitě není jediný..

Vložil: standa beneš | Datum: 2007-06-19 12:09:47 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Sleduji diskusi na internetu a jsem rád,že fotbal v Letohradě zajímá tolik lidí.Jen bych chtěl přidat také svůj názor na některé záležitosti.Pokud se týká dorostu-po prvních pěti kolech mělo mužstvo 0 bodů a bylo beznadějně poslední.S příchodem trenéra Hubálka se vzchopilo a začalo získávat body,které ho posunuly v tabulce na nesestupové místo.V zimě přišli další 2 noví dorostenci.Nevím,zda se dalo předpokládat,že jaro dopadne tak jak dopadlo.Pravdou je,že ne všichni dorostenci měli k týmu správný přístup a pokud k rozhodujícímu utkání/Ústí n.O./ vůbec dva borci nedorazí tak co s tím.Nezbývá než doufat,že se nám vrátí naše systematická práce,která byla započata od ročníku 1993 a zpět se v dorostu vrátíme tam kde bych chtěli být.K B mužstvu mohu říci asi toto:náš kádr A mužstva v sobě zahrnuje cca 22 hráčů.Je jasné,že všichni tito hráči nemohou pravidelně nastupovat za A mužstvo a musí také hrát v rezervě.Z hlediska výkonnosti proto považujeme za velmi nutné,aby toto mužstvo hrálo krajský přebor a z tohoto důvodu bylo nasazení hráčů v závěrečných kolech takové jaké bylo.Na útoky nemíním reagovat,naproti tomu uvítám jakoukoliv diskusi na téma jak situaci v Letohradě zlepšovat,nebráním se ani osobnímu pohovoru,protože mám upřímný zájem na tom,aby fotbal v Letohradě fungoval co nejlépe.

Vložil: nestraník | Datum: 2007-06-19 12:02:12 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

oprava: ne někdejší dorostenci, ale NYN?JŠÍ dorostenci

Vložil: uznávačka | Datum: 2007-06-19 12:01:32 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

konečně někdo, kdo napsal pravdu !!!

Vložil: Karel Smetko | Datum: 2007-06-19 12:00:59 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Nikoho jsme svým komentářem neurazil Masér Fišer nemá na to,aby hrál za A tým. Za tím si stojím. Ano když na tréninky A týmu chodí 20 lidí, ať jezdí ti, kteří mají zrovna menší formu za béčko. Ale myslím, že ten kdo hrál posledních 5 kol za B tým rozhodně do B týmu nepatřil. Nebo se mýlím? A můžete si to přečíst v komentáři k zápas. KDe právě v kometnáři po zápase píše pan Suchomel: " Domácí nastoupili do zápasu v silně improvizované sestavě z důvodu záchranářských prací B týmu ve Stolanech, a tak si zahrál masér mužstva Fišer a hráči, kteří do divizní soutěže nakoukli úplně poprvé." No a myslím, že takové béčko si záchranu nezasloužilo. Nevím, já osobně bych z toho moc radost neměl. A ani bych nepsal, že jde o fantastickou věc. Píšete, že o krajském přeboru vaše generace jen snila. Ale myslím, to ještě za Letohrad hráli opravdu Letohra?áci, že. Jinak opravdu si myslíte, že Letohrad dp ČFL skutečně patří? No já si tím nejsem tak jistý. Pokud by si postup vybojoval na hřišti, tak ano. Prima. Ale takto, koupením soutěže? Ano soutěže si koupila i Bohemka, Dukla... Nemyslím si, že vše je jen v dorostencích. Myslím že za to může například úzký kádr, kde má témeř každý své misto jisté. A dále taky myslím, že vidina krásné budoucnosti tomu moc nenapomáhá...

Vložil: nestraník | Datum: 2007-06-19 11:59:12 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

....takže prostě ty kluci z áčka musí za to béčko jít hrát a udržet co možná nejlepší soutěž a čekat na to až přijdou dorostenci, kterým je podle některých z vás tak ubližováno, aby měli alespoň trochu kvalitní soutěž na rozehrání pro případný posun do A-týmu... a jsem moc zvědaví, kolik z vás se potom tady ozve až někteří někdejší dorostenci budou z kádru vyřazeni za porušování životospravy (chlastání před zápasem), jako to dělali te? a všichni víme jak to s nima dopadlo...

Vložil: uz nemelte chytraci | Datum: 2007-06-19 11:58:53 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

To co tady plácáte je hnus hoši. Ať si každý hráč staršího dorostu sáhne do svědomí, jak trénuje, dodržuje životosprávu atd. Trenéra tam máte taky kvalitního, když leží na trávě a zbytek hraje fotbal. Úroveň dorostu je taková, jakou jste si ji tam udělali. A béčko slouží pro hráče A mužstva a mladé kluky z dorostu, co maj chuť hrát a fotbalu něco objetovat, to si uvědomte. Rezerva musí hrát adekvátní soutěž A mužstvu. Jinak za Béčko nás chodí celých ...čtyři... tak co tu plácáte, přij?te někdy mezi nás, ať to můžete hodnotit. A pokud tady haníte práci Karla Havlíčka, tak jste magoři nad mraky...

Vložil: nestraník | Datum: 2007-06-19 11:45:51 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

co pořád všichni máte na to béčko?? to, že má sloužit na rozehrání "áčkařů" po zranění, pro kluky co přijdou z dorostu....to bez pochyb souhlasím!!! Ale když už tady uvádíte příklady viz. Čermák, který přijde na trénink jen v pátek (který mimochodem u B-týmu trvá cca 20minut), tak ať se potom nikdo nedivý, že moc nehraje.. ...A taky nechápu, že se te? každej tak o to zajímá kolik lidí z áčka chodilo posledních pár zápasů zachraňovat béčko...proč se nekouknete na podzimní část sezóny, kdy z áčka chodili převážně kluci co nehráli ten vikend za áčko a přitom chodoli celej tejden poctivě trénova a kde se v tu dobu v tabulce béčko nacházelo... a jak už tady bylo napsaný, kluků z béčka chodí na trénink maximálně 5 a to snad i každej laik ví, že s tímhle počtem se moc trénovat nedá, natož s tím hrát Krajský přebor...

Vložil: hráč st.dorostu | Datum: 2007-06-19 11:16:42 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

je to tak: má naprostou pravdu

Vložil: divak | Datum: 2007-06-19 10:22:11 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Jsem velice rád, že se tady rozjela tak vášnivá diskuze o budoucnosti fotbalu v Letohradě,myslím, že není správné zachraňovat "B" tým tak velikou výpomocí z "A" mužstva. Béčko by mělo sloužit pro rozvíjení talentů pro áčko, příp. pro rozehrání hráčů áčka po zranění,nemoci apod. Myslím, že trenér Havlíček se nikdy nezajímal o "B" tým, natož o dorosty, pouze když to s dorostem bylo špatný,tak přijel rozdávat rady renérům dorostu a odjel,myslím, že trenér, který studuje profi licenci by se měl věnovat všem mužstvům v oddíle, za to bere peníze, tak by to mělo být.A dorost? Jsem velice zklamán sestupem a mám obavy o budoucnost dorostu v Letohradě.

Vložil: je to tak | Datum: 2007-06-19 02:10:13 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Karel Smetko: vystihl jsi to přesně!!! Ještě abych dodal, asi to nebude jen v těch klukách, že ze staršího dorostu už pak nepokračujou dál.Poslední, kdo se možná upíchnul v letohradským fotbale byla generace kvapil,gerža atd.,takže určitě to stojí za to, se nad tím zamyslet.Není žádná motivace, když vidím jak Čermák, kterej minulej rok šel ze staršího dorostu, te? v neděli nastoupil na posledních 5minut za béčko. A kvalitu jistě má, stačil ještě nahrát Hundákovi na gola.Ale to radši ne,to tam radši nasaděj 6 lidí z Ačka a bude fajn.To se pak nedivte,že se na to všichni ze staršího dorostu radši vybodnou, než aby si jednou tejdne zahráli na 3 minuty...

Vložil: FKdivák | Datum: 2007-06-18 21:46:48 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Dorost postoupí zase...ty kluci z mladšího dorostu hrají hodně dobře, ostudu nedělají...nedá se nic dělat,že straší ročník se jim na to vybodl...spíš si přejte ať ty kluci z ml.dorostu neodejdou....jinak by to s dorostem v Letohradě vypadalo špatně...

Vložil: jozka | Datum: 2007-06-18 21:25:20 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Tak pokud bych měl poprvé v životě reagovat na této diskuzi, je to te?! Jsem silně podrážděn komentáři pana Smetky. Již několik let jsem nechyběl na žádném utkání našeho mužstva a můj zájem přesahuje A mužstvo,jelikož sleduji i B mužstvo a také dorost. Jsem velmi rád, že se tu bude hrát třetí liga, která sem bezesporu patří. Další užasná věc je udržení krajského přeboru B mužstva o kterém tu hráči A mužstva mého věku jen snili! Dorost nám bohužel padá, ale jestli budem používat slova "HNIJE" je to právě tam a hlavně v hráčích staršího dorostu. Pochopitelně né ve všech. Myslím že zápas s Týništěm byl oku diváka lahodící. Taková bojovnost a nasazení hráčů, jak standartně za A mužstvo hrajících, či poprvé a naposledy...pánové, to je fotbal. Mimochodem Karle, pokud jste opravdový znalec Letohradského Fotbalu, asi víte, že Fišer není pouze nejaký masér, ale hráč B mužstva, který díky zraněním odehrál letos 7 zápasů a střelil v nich 5 branek !!! Myslíte, že stejnou bilanci bude mít (bez urážky) Čůčo či Ludva Králik z FANS? Tento Váš komentář byl velmi hloupý a uvědomte si, že jste v něm urazil několik lidí, kteří obětují hodně svého času Letohradskému fotbalu.

Vložil: lalalola | Datum: 2007-06-18 21:15:31 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Nejlepší fotbal hrají žáci !!!!!!!!

Vložil: boniem | Datum: 2007-06-18 21:05:30 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Nehaníš práci Tomana ani trenérů,ale nelíbí se ti práce vedení...Kdo jako myslíš že v tom vedení je?Ted na vysvětlení k nasazováním "áčkařů" a "béčkařů" Pod vedením "trenera" Mudrunky chodí na stadion a trenink béčka 3-4 hráči..na treninku a týmu je kolem 20 lidí-co to pane chytrý Karle Smetko znamená...že béčko neexistuje a áčko už pár týdnů hraje dvě soutěže..a jestli se ptáš proč?Optej se pana Mudrunky......

Vložil: Karel Smetko | Datum: 2007-06-18 19:07:28 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Ano je pravda, že v mládežnických kategoriích je vše o přístupu. Letohradský dorost na tom byl špatně už po pdzimní části. Proč s tím tehdy vedení něco nedělalo? Neříkejte mi, že v letohradě není nikdo, kdo by neviděl, že s Letohradským dorostem není něco v pořádku. A to jsou tam někteří dobří fotbalisté, ale dva tři kluci manšaft nespasí. Na druhou stranu je nutno podotknout, že například žáci hrají pěkný fotbal, ať už starší, nebo mladší. Jinak čtu po sobě ještě jednou příspěvky, ale nikde nehaním práci ani jednoho trenera, ani práci pana Tomana. Ale myslím, že vedení se upnulo pouze na dospělé a jak se tak dívám na řádky naspodu, myslím že vedení vtom není samo. Má v tom bohatou podporu fanoušků. No a co se týče toho, že vedení posílá na zápasy béčka hráče áčka. No pokud vám to přijde v pořádku. Nevím, mě rozhodně ne. Podívejte s enapříklad na sestavu áčka proti Týnišit a v tu dobu hrajícího béčka myslím ve Stolanech. Ale asi momentálně bylo oněch 6 hráčů opravdu z formy a "hráč" Fišer se dostal do fantastické formy. Je pravda, že šanci má dostat každý. I masér a třeba dojde i na fans. Uvidíme, jak na to mbude příští rok béčko, jestli zas nebude potřeba trošičku pomoct.

Vložil: antislavie | Datum: 2007-06-18 18:43:06 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Pan Beneš by možná potřeboval poradit a tady se to chytrákama jen hemží...tak za ním zajděte neee..začněte trenovat žáky..dorostence,kteří mají kupu jiných starostí než fotbal.... Karle Smetko ty se drž svého půllitru..pošli tam pár buřtů s hořčicí a nekaž tady diskusy nic neříkajícíma tlachama o ničem...Hanit práci trenéru a samotného pana Tomana je ubohé a hodí se snad jen k tomu tvýmu uslintanému pivu...hnus!!!!

Vložil: jezisi | Datum: 2007-06-18 18:40:57 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

To jsou zase řeči, bože. Nejdřív byste si měli zamíst před vlastním prahem a pak tady rozdávat moudra. Zamyslete se.

Vložil: magori jste | Datum: 2007-06-18 17:43:10 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

A co přístup samotných dorostenců? Chodit nakaši na zápasy, pálit jeden válec za druhym... hoši to se tu nedělo ani za hráčů Géring, Šťovíček, Hubálek, Valenta, Jirucha, Hejzlar a to byli pořádné savice !!!!

Vložil: čenda | Datum: 2007-06-18 17:05:33 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Prostě v Letohradě jsou samí ubožáci a kdyby neměli za prdelí finančně velice silný oez,tak kopou 1.dřeváckou ligu:-)

Vložil: divak | Datum: 2007-06-18 16:35:02 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Musím se přidat k předchozímu názoru a odsoudit přístup vedení klubu k dorostu, sestup je ostuda pro hráče,trenery a vedení týmu. Ale je jasná politika vedení, že je rychlejší si hráče na kteroukoliv soutěž koupit připravené ( což se také vždy nepovedlo ), než se o ně starat a sehnat co nejkvalitnější trenery k žákům a dále k dorostu. Když jsou peníze, tak je to paráda, ale každý dobrý tým by se měl starat o mládež, to se v téhle sezoně konkrétně u st. dorostu nepovedlo. Jsem zvědav, jak to bude pokračovat, ale po každém sestupu hráči odcházejí a těším se s kým bude dorost příští sezonu hrát.

Vložil: Karel Smetko | Datum: 2007-06-18 10:58:13 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Ano vskutku, tribuny jsou v Letohradě opravdu luxusní. Zázemí pro hráče také. Ale co se děje uvnitř klubu, to už zase tak pěkné není. Ono ale když něco hnije zevnitř, tak se to časem dostane až napovrch. Až kluci, kterí by měli kopat za béčko přestanou hrát, protože je to přestane bavit, že když mají bojovat o nějaký cíl, že za ně prostě nastoupí áčko. A pozor nejde jen letos o sestup, vzpomeňte na to, jak loni letohradské béčko postupovalo. A co se týče dorostu, to je škoda mluvit, před několika lety Letohradští borci (ročník 84 a 85) vybojovali postup do divize. Co se stalo? Nakoupili spoustu hráčů z širokého okolí (ústí, třebová, lanškroun, žamberk). Soutěž neudrželi a od té doby to s nimi jde pěkně dolů. No sjem zvědavý, aj kse Letohradu bude líbit v dorostenecké A třídě. A jsem zvědavý, kolik hráčů z letošního dorostu se zapojí do přípravy s áčkem a kolik jich nakonec bude hrát, třeba i za béčko.

Vložil: cvrcek | Datum: 2007-06-18 05:40:49 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

Ano máš pravdu,na naděje do týmu mužů se můžeš přijít podívat vždy v sobotu odpoledne.

Vložil: antislavie | Datum: 2007-06-17 21:45:33 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

že by Karel smetko navázal na další zamindrákovaný chudáčky co se chodí na koukat na náš krásný stadion, protože u nich v prdelákově zapomněli postavit tribunu

Vložil: karel smetko | Datum: 2007-06-17 18:45:29 | E-mail: uložen | IP adresa: neuložena

No možná by se molho vedení Letohradu zamyslet, proč lidé nechodí. Možná už je nebaví sledovat to, že vlastně Letohrad má áčko ve dvou soutěžích a zároveň též béčko ve dvou soutěžích. Možná už diváky nebavilo sledovat občas komediální zápasy na domácá půdě, kdy za domácí hrálo 12 hráčů. Inu ale zdá se, že pan Toman má stále peněz dost, opravdu nechejme se překvapit, jako soutěž si Letohrad příští sezonu koupí. A tež se nechejme překvapit, kolik odchovanců Letohradu nastoupí příští sezonu za áčko letohradu. Aby to náhodou po Letohradském trávníku neběhalo hradecké béčko. Myslím, že asi nejlepší obraz Letohradského fotbalu dávajé výsledky dorostenců. Tam už asi pan Toman do kapsy moc nesáhl, že. Inu co, jsou to jen dětska, do chlapů se s nimi stejně nedá počítat. A ona ta A-třída taky je slučná soutěž pro vesnický kluky....



Diskuze byla uzavřena.

 

Rozpis utkání

  • 04.04.2020 16:30 | A muži | FK Letohrad - FK Náchod
  • 05.04.2020 09:30 | U13 - VP | FK Letohrad - TJ Sokol Moravany/Dašice
  • 05.04.2020 11:15 | U15 - VP | FK Letohrad - TJ Sokol Moravany/Dašice
  • 05.04.2020 15:00 | U19 - KP | SK Sokol Prosetín - FK Letohrad
  • 05.04.2020 16:00 | B muži | Fotbal Žichlinek - FK Letohrad

Partneři